Novotel София с награда от Tripadvisor за най-предпочитан избор на пътуващите за 2021 г.

Novotel София, част от водещата хотелиерска група Accor, получи една от най-престижните награди в бранша – отличието „Изборът на пътуващите“ 2021 (2021 Travellers’ Choice) на глобалния портал за пътувания Tripadvisor. Отличието се връчва на хотела за това, че предоставя отлично обслужване и уникално изживяване на своите гости. Като резултат от тях през изминалата година Novotel София е получил множество положителни отзиви и оценки на популярната платформа от туристи от цял свят. Така хотелът се присъединява към ексклузивен клуб от любими на клиентите хотели, ресторанти и туристически обекти, които са изключително високо оценени от тях.

Novotel София е сред топ брандовете на Accor в Централна и Източна Европа. През последната година хотелът успешно адаптира бизнеса си към новата ситуация, предизвикана от COVID-19, и въведе строги хигиенни мерки, за да гарантира здравето и безопасността на своите гости, които, от своя страна, оцениха това високо в отзивите си в Tripadvisor. През 2020 и 2021 г. Novotel София бе сертифициран с етикет ALLSAFE от Bureau Veritas, който се дава на бизнеси, спазващи необходимите стандарти за безопасност и протоколи за поддържане на хигиена. Хотелът също преразгледа политиката си за резервации и анулиране и днес предлага възможно най-гъвкавите условия за пътуване.

Като част от групата Accor, Novotel София си партнира и с AXA, световен лидер в застраховането, за да осигури медицинска подкрепа на своите клиенти. Те могат да се възползват от най-високото ниво на грижа, благодарение на експертните медицински решения в областта на телемедицината, чрез безплатен достъп до медицински телеконсултации и до обширната мрежа на AXA, включваща десетки хиляди доказани медицински специалисти. Освен това за допълнително спокойствие Novotel София има капацитет да организира тестване за COVID-19 в стаите на гостите или в специално обособена зона. За да отговори на предизвикателствата на пандемията и по-специално на забраната за събития на живо, Novotel София също представи услугата ALL CONNECT („Всички са свързани“).

Това е нова хибридна концепция за срещи, реализирана през Microsoft Teams, която позволява безпрепятствени физически и виртуални събития и срещи. Конферентните зали на хотела са оборудвани с най-добрата на пазара аудио и видео техника, за да предложат изцяло ново изживяване на гостите си. Концепцията се фокусира главно върху малки срещи (от 8 до 50 физически участници). Уникални програми за срещи и други изживявания са на разположение на всички клиенти, желаещи да се възползват от услугата.

„Хотелиерската индустрия беше сериозно повлияна от пандемията, но ние останахме силни и фокусирани върху хората. Novotel София се адаптира бързо към новата реалност и въпреки всички предизвикателства не се отказа от ангажимента си да предоставя безупречно обслужване и уникално преживяване на клиентите. Развълнувани сме, че сме отличени с наградата на Tripadvisor „Изборът на пътуващите“. Това е най-обективната оценка за нашата работа и усилията ни, тъй като тя идва директно от нашите гости. Искам да им благодаря за доверието и да им обещая, че ще продължим да даваме най-доброто от себе си, за да се чувстват като у дома си в Novotel София“, коментира Кристоф Бержерон, генерален мениджър на Novotel София.

Освен че се фокусира върху здравето и безопасността на своите гости и персонал, Novotel София, като част от групата Accor, продължава да бъде силно фокусиран върху това да направи бизнеса си по-устойчив. Хотелът се е ангажирал да премахне изцяло пластмасата за еднократна употреба от услугите, които предлага на своите гости, до 2022 г. и активно насърчава отговорното поведение към околната среда, като провежда различни кампании за повишаване на информираността по темата. Novotel София също се опитва да предложи по-балансирано и здравословно меню на своите гости, като използва висококачествени продукти като билки и зеленчуци от собствената си градина.

Групата Accor, от своя страна, продължава да е силно ангажирана с развитието на портфолиото си от хотелски марки на Балканите и вижда огромен потенциал в България, особено що се отнася до по-високия клас брандове. Водещата хотелиерска група планира да разшири присъствието си в страната тази година с ibis Styles Golden Sands Roomer Hotel в Златни пясъци и MGallery в Пловдив, като предстоят и други откривания в страната в бъдеще – на MGallery София, ibis Styles София и на голф курорта Pullman Okol Golf Resort.