Верига магазини „Target“ в САЩ с инсталирани соларни панели и ангажираност към устойчивостта

През 2015 г. корпорацията Target, собственик на верига магазини за търговия на дребно със същото име в САЩ, си постави за цел да инсталира слънчеви панели в 500 от магазините си до 2020 г., а сега, когато 2020 г. е тук, беше обявена новината, че поставената цел е постигната с инсталирането на соларни панели в магазин №500 от веригата в Напа, Калифорния. Осмият по големина търговец на дребно в САЩ обаче няма да спре дотук. Новата цел на компанията е в срок до 2030 г. да се използва на 100% слънчева енергия, като те вече са постигнали една четвърт от целта си.

„Последните обявления на Target допълнително доказват колко мащабно и бързо слънчевата енергия задминава изкопаемите горива. Когато голяма компания като Target влага вярата си в слънчевата енергия, за да захранва магазините си, това е знак за проява на изключителна увереност, защото те знаят, че ако не могат да захранват ефективно магазините си, няма могат и да ги управляват ефективно“, каза Ники Цвик, основател на Green Solar Technologies.

Според статия на Тор Бенсън в Inverse, Джон Лийзен, вицепрезидент по пропърти мениджмънта в Target, е заявил, че компанията сериозно се ангажира с устойчивостта. „В Target ние сме ангажирани да направим дейността си още по-устойчива и да създадем по-добро бъдеще за клиентите си, членовете на екипа и планетата. Амбициозните енергийни цели ни помогнаха да напреднем мащабно и да постигнем това, към което се стремим. И ще продължаваме да инвестираме в технологии, партньори и ресурси, за да постигаме повече всеки ден“. Цвик коментира изявлението на Лийзен, като отбеляза: „Target вярва в слънчевата енергия. Тя е най-изобилният енергиен източник и се захранва единствено от безкрайната слънчева светлина, което я прави далеч по-евтина и надеждна от крайните изкопаеми горива, които Земята осигурява“.