Как работата от вкъщи промени удовлетвореността на служителите в България?
B2B Media и Neticle проведоха съвместно анкетно проучване и комбинираха резултатите с измерване и анализ на социалните медии. Целта на допитването бе да се установи как хората действително се чувстват при преминаването към дистанционна работа. Проучването е проведено по повод Годишния форум „Битката за талантите“. При старта на пандемията над 90% от анкетираните са имали възможност да преминат към дистанционен режим на работа, а след това 79% от тях са работили поне 3 дни в седмицата от вкъщи. Според данните от проучването, въпреки първоначалното недоволство от мерките срещу разпространението на коронавируса, голяма част от хората са свикнали с т.нар. „ново нормално“. 70% от анкетираните споделят, че биха искали да продължат да работят дистанционно и в бъдеще, независимо от развитието на пандемията. По отношение на производителността си мнозина от тях твърдят, че са най-продуктивни в структурата на смесената работа от вкъщи и работа в офиса.