Иновативна система за дезинфекция посредством нанотехнология е въведена в Paradise Center

След като стана първия търговски център в България със сертификат за съответствие с мерките срещу COVID-19 според шведската компания Safe Shopping Centers (SSC), Paradise Center не спира да внедрява нови мерки за безопасност с грижа за своите посетители и служители. Общите части, най-натоварените зони и предметите, които подлежат на масово докосване в търговския център са третирани с иновативна нанотехнология, одобрена от немския институт по вирусология „Робърт Кох“, която осигурява дълготрайна защита от вируси, микроби и бактерии. Със силата на нанотехнологията са дезинфекцирани всички мебели в зоната за хранене – маси, столове и плотове, входовете и изходите на търговския център, асансьори, ръкохватки на ескалатори и парапети, бюро Информация, както и меката мебел на територията на центъра.

Нанопокритието създава защитен слой от положително заредени кристални частици, които привличат и унищожават 99,99% от различните видове бактерии, вируси, гъбички, плесени и други микроорганизми. Иновативното решение за превенция от микроорганизми е отличено с първа награда за иновации в технологиите в Германия и за разлика от стандартните дезинфектанти, които се употребяват многократно, но имат ефективност по-кратка от 24 часа, дезинфекцията с нанопрепаратите е еднократна и гарантира защита на третираните повърхности за повече от 1 година. „Здравето, безопасността и превенцията са на първо място за нас и затова не спираме да търсим и внедряваме нови решения, с които да отговорим на международните здравни стандарти и да предложим на всички посетители безопасно пазаруване и престой“, споделят от екипа на търговския център.

Дезинфекцията с нанотехнология е поредната от редица предприети и действащи мерки за безопасност на служителите и клиентите на територията на Paradise Center. Търговският център е първият и единствен до момента в България, който разполага със специална светлинна система, която сигнализира при струпване на хора в общите части. Търговският център работи с естествена вентилация, което напълно отговаря на указанията на CDC (Centers for Disease Control and Prevention), Atlanta, Georgia и REHVA (Representatives of European Heating, Ventilation and Air Conditioning Associations). В Paradise Center продължава да тече информационна кампания, насочена към наемателите и посетителите. На информационните табла в търговския център и в тоалетните има напомнителна информация за начините за превенция и предотвратяване на инфекции.