Hyatt открива своя седми обект в България: AluaSoul Sunny Beach
Hyatt Hotels Corporation обяви откриването на седмия си обект в България — AluaSoul Sunny Beach, разположен в сърцето на Слънчев Бряг. Откриването на AluaSoul Sunny Beach допълва съществуващото портфолио на Inclusive Collection, част от отличителния World of Hyatt, в България, най-големия източноевропейски пазар на оператора. Обектът се присъединява към Secrets Sunny Beach, Dreams Sunny Beach, Alua Helios Bay и AluaSun Helios Bay, които бяха открити през 2023 г.
„Откриването на AluaSoul Sunny Beach отразява нашия стремеж да предлагаме изключителна стойност и запомнящи се преживявания на нашите гости и членове на World of Hyatt. С нарастващото търсене на ол инклузив почивки в Европа, ние продължаваме да се фокусираме върху създаването на изключителни преживявания, които надминават очакванията на нашите гости“, каза Мануел Меленшон, управляващ директор, юг, за Hyatt в EAME.
„Радваме се да отпразнуваме откриването на най-новия ни обект, част от Alua Hotels & Resorts, създаден за съвременния пътешественик — този, който търси модерно, минималистично преживяване с автентични местни елементи. Брандът намира отклик сред гостите, които ценят опознаването на дестинацията си толкова, колкото и почивката в курорта“, каза Ана Томичевич, глобален бранд лидер, Inclusive Collection, Hyatt.
Разположен между оживената „улица на цветята” и крайбрежната алея на Слънчев бряг, хотелът за възрастни AluaSoul Sunny Beach предлага модерно ол инклузив преживяване, създадено да отговаря на всеки стил на пътуване, с директен достъп до оживения нощен живот, плажовете, отличени със син флаг, богатата култура и живописните улички на Несебър, включен в списъка на ЮНЕСКО.
„С голямо удоволствие посрещаме гостите и членовете на World of Hyatt в новия AluaSoul Sunny Beach. С първокласното си местоположение в една от най-популярните морски дестинации в Източна Европа, хотелът предлага изключително преживяване, съчетаващо модерен дизайн с незабравима развлекателна програма и удобства, както и лесен достъп до всичко, което Слънчев бряг може да предложи“, каза Даниел Биелса Гибаджа, генерален мениджър на AluaSoul Sunny Beach.
397-те стаи за гости на AluaSoul Sunny Beach съчетават модерен интериор с всички удобства, необходими за релаксиращ престой, а от много от тях се разкрива зашеметяваща гледка към Черно море. Неутралната цветова гама на хотела с примес на ярки нюанси е вдъхновена от местната култура и заобикалящата я природна красота. Удобствата включват безплатен Wi-Fi, климатик и просторна баня.
Шестте ресторанта и бара на хотела задоволяват всеки вкус. Mare Nubium предлага хиперлокална кухня, а Terra – местни и международни ястия на шведска маса. The Spot добавя нощен живот към разнообразието с развлечения на живо. Гостите могат да се насладят и на здравословни закуски на терасата на Kentia, на коктейли в бар Agua край басейна и на смели азиатски фюжън вкусове в Jojo. Ол инклузив предложението включва три хранения дневно, както и късна континентална закуска, леки закуски през целия ден и избор от алкохолни и безалкохолни напитки.
Хотелът разполага с два открити басейна, единият е предназначен за отдих, а другият – за занимания. Търсещите приключения могат да се насладят на водни спортове като уиндсърфинг, водни ски, парасейлинг, каяк, разходка с лодка и гмуркане с шнорхел. За гостите, ориентирани към уелнес, 24-часовият фитнес център предлага професионално оборудване. Модерният СПА център включва хидромасажна вана, сауна, парна баня, сензорни душове и набор от масажи и процедури за тяло.
AluaSoul Sunny Beach предлага My Favorite Club, който предоставя на гостите ексклузивни предимства като ранно настаняване, късно напускане, достъп до частни зони и подобрени стаи. Гостите могат да се възползват от първокласни апартаменти – като двойния Superior Frontal Sea View – с изглед към Черно море и допълнителни удобства за допълнителен комфорт.
Гъвкавото пространство за срещи в AluaSoul Sunny Beach включва зала „София“ – помещение с площ 65 кв.м, което може да събере до 60 гости за срещи, презентации, обучения или неформални събития за създаване на контакти, заобиколени от зашеметяващата гледка на Черно море.
Hyatt планира стратегически растеж в Източна Европа
Hyatt поддържа силно присъствие в Източна Европа вече повече от 30 години, което го прави един от най-опитните международни хотелски оператори в региона.. В момента портфолиото на компанията включва 20 ексклузивни обекта с повече от 4,700 стаи в България, Черна гора, Гърция, Чехия, Словакия, Полша, Сърбия, Украйна и Унгария. До 2027 г. Hyatt планира да открие пет нови хотела и курорта Hyatt Regency в Румъния, Хърватия, Сърбия и Албания. Тази експанзия ще донесе 70% увеличение на присъствието на бранда на Балканите и допълнително ще засили влиянието на Hyatt в сегмента на луксозните и развлекателните пътувания.
