Нова кредитна карта Evolve от Дайнърс клуб България с подкрепата на Fibank
Дайнърс клуб България, съвместно с Fibank, разработиха кредитната карта Evolve – продукт от ново поколение, съчетаващ в себе си най-добрите възможности, предлагани от два световни бранда – Diners Club International и Mastercard. Картата Evolve предлага двойно повече възможности на своите притежатели.
Новата кредитна карта Evolve бе представена на специално организирано събитие, на което присъстваха г-жа Ваня Манова – Мениджър на Mastercard за България и Македония, г-жа Севдалина Василева – Изпълнителен директор и член на УС на Fibank (Първа инвестиционна банка) и г-н Симеон Илиев – Изпълнителен директор на Дайнърс клуб България.
Evolve е първият продукт, обединяващ двата световни бранда (под формата на т.нар. Co-badge), който съчетава в себе си удобството и сигурността на кредитна карта, клубна принадлежност и нови технологии.
Обединявайки две картови системи в един продукт, притежателят на Evolve разполага с всички възможности на Diners Club International и Mastercard, без да е необходимо да помни множество ПИН кодове, да следи различни лимити, извлечения и банкови сметки. Клиентите с кредитни карти Evolve сами могат да изберат кой от двата бранда – Diners Club или Mastercard, да използват при извършване на плащане.
Притежателите на продукта, освен кредитна карта, получават и редица привилегии като: възможност за безплатен достъп и консумация до над 800 летищни салона в цял свят; участие в cashback програмата на Дайнърс клуб България, която им позволява възстановяване на 1% от реализирания оборот при търговци; включване във всички наградни програми, включително и Priceless програмата на Mastercard за помощ при организиране на пътувания и резервации чрез Concierge програма; безплатна застраховка при пътуване в чужбина и множество регионални и международни програми за отстъпки.
Картата се издава безплатно от Дайнърс клуб България и позволява безконтактни плащания в търговски обекти в България и чужбина, както и сигурност на плащанията в интернет чрез използване на еднократна 3D парола.
Всеки желаещ да получи кредитна карта Evolve може да избере една от трите разновидности – MasterCard Classic, Diners Club – Mastercard First Lady Pink и Diners Club – Mastercard First Lady Red.
За новите клиенти на Evolve, които направят поне една трансакция в периода 1 октомври – 20 ноември 2018 г., ще има и специални награди – те могат да спечелят екскурзия за двама до столицата на Австрия по време на Коледните базари. Участието в тегленето на наградите става автоматично след направена поне една трансакция. Освен голямата награда – уикенд във Виена за двама, всеки ден един картодържател може да спечели чанта за пътуване, а всяка седмица – куфар Samsonite.
Ваня Манова отбеляза, че електронните разплащания бележат сериозен ръст през последните години. Новата карта адресира нуждите на българските потребители – според последното проучване на Mastercard в страната, 4 от 10 активни картодържатели ползват картата си поне веднъж дневно. Други фактори за растежа на картовите разплащания са развитието на електронната търговия, увеличаващият се брой ПОС-терминали и лидерската позиция на България по отношение на разпространението на безконтактните технологии
Симеон Илиев допълни, че новата карта Evolve дава възможност на своите притежатели да се възползват от предимствата на два бранда едновременно – Diners Club International и MasterCard, като в допълнение се предлага и персонална консиерж услуга при резервации на полети и организиране на пътувания.
Ваня Манова допълни, че Concierge услугата е достъпна на английски език непрекъснато от специално създаден кол-център. Тя ще се предоставя на български език в работни дни и в събота през деня, което ще е допълнително удобство за българските клиенти на Evolve.
„Първа инвестиционна банка отново затвърди позициите си на лидер във финансовите иновации на българския пазар. Смятам, че с обединението на предлаганите услуги от два световни бранда като Diners Club International и Mastercard ще можем да осигурим още по-добро потребителско изживяване на клиентите.“ – заяви г-жа Севдалина Василева – Изпълнителен директор на Fibank. Тя допълни, че Fibank работи усилено по отношение на навлизането на мобилните услуги в банкирането, като целта е клиентът да може да направи през мобилен телефон всичко, което би направил в един банков офис – сигурно, бързо и удобно. Това е основна част от визията на българската банка, която в началото на октомври отбелязва 25 години от своето създаване.