Schneider Electric спечели първо място в категория „Инвестиция за устойчиво развитие“ в конкурса на B2B Media
На официална церемония в петък, 14-и юли, Schneider Electric България завоюва престижното първо място в категорията „Инвестиция за устойчиво развитие“ – една от най-значимите и оспорвани Годишни награди на b2b Media. Наградите отличават и поощряват най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за работодателска марка, както и социално отговорни кампании.
През юни 2022 г. Schneider Electric направи мащабна инвестиция в разширение на Умната си фабрика в Пловдив. Заедно с разширението компанията започна изграждането на първата в България иновативна система за геотермална енергия в индустриално предприятие. Основната цел на този проект е да се изгради климатична инсталация, която използва геотермална термопомпена система като основен източник на енергия. Чрез използването на земната енергия, Schneider Electric цели да намали въздействието на системата върху околната среда през целия ѝ жизнен цикъл.
„Дневният ред на бизнеса и този на устойчивото развитие не се разминават и компаниите, които разбират това, ще бъдат много по-конкурентноспособни в бъдеще“ посочи Калина Петкова, зонален директор „Корпоративни комуникации Югоизточна Европа“ в Schneider Electric. „Да сме устойчиви означава да бъдем тук дълго време и да устоим на предизвикателствата. Всичките ни собствени дигитални решения за сгради и индустрия, които сме приложили в Умната фабрика в Пловдив, са на пазара и могат да помогнат на много бизнеси по този път“, допълни тя.
Чрез непрекъснатите си инвестиции за устойчиво развитие, създаването и внедряването на иновативни решения и инициативи, Schneider Electric дава безценен пример на индустрията и бизнеса за това, че по-зеленото бъдеще е възможно.