Park Center Sofia разкрива новата си концепция на празника на София на 17 септември

Новият собственик Revetas Capital приобщава търговския център към портфолиото си от вече 15 Park Center обекта в Централна и Източна Европа. След месеци на реконструкции и пълна промяна на концепцията, първият мол в България е готов да представи на посетителите новата си визия, търговки микс и множество възможности за прекарване на свободното време.

Инвестиционната компания Revetas Capital Advisors, която придоби City Center Sofia през 2014 година, финализира двугодишната кампания от инвестиции и проекти за пълното преобразяване на търговския център и е готова да представи новата идентичност, микс от наематели и концепция на новия Park Center Sofia, на празника на София – 17 септември. Първият софийски мол става част от едноименната платформа, обединяваща различен тип търговски проекти в Централна и Източна Европа.

parkcentersofiaПрез последните две години Park Center Sofia смени не само името си, но обнови фасадата и вътрешния интериор, привлече нови наематели, разшири зоната за хранене и създаде нов за пазара микс от различни магазини и услуги. Всички новини около мола и бъдещото му развитие ще бъдат представени на пресконференция с участието на инвеститорите на 16 септември, петък.

„Придобиването на търговския център е стратегическа стъпка за Revetas и нашата Park Center платформа. Това е първокласен имот, с отлична локация в eдин от най-добрите райони в центъра на София, предоставящ отлични възможности и не на последно място, с лесен достъп за посетителите. Като цяло Централна Европа ще расте, София е важна част от това и ние сме на правилното място в правилното време.“ – заяви Ерик Асимакопулус, изпълнителен директор на лондонския инвестиционен фонд Revetas.

Първият мол в страната отвори врати през 2006 година, като още с откриването си се превърна в любимо място за динамичните и модерни хора в София. Днес стратегията на фонда е да създаде динамичен търговски обект, който не просто да отговаря на нуждите на хората, живеещи и работещи в София, но да осигурява пълноценно „shopping преживяване“ и уникален микс от услуги.

Официалното откриване за всички посетители ще продължи два дни – на 17 и 18 септември, като за празника на София от търговския център планират да подарят на столичани безплатни концерти на открито в парка.

www.parkcenter.bg

www.facebook.com/ParkCenterSofia/

#parkcenter #parkcentersofia #parkisthenewcity