Химатех ще участва на Българска строителна седмица, за да търси нови клиенти

Наследникът на бившия Институт по химическа промишленост в България ще представи нови продукти в сектора

„Секторът, в който работим, в България се доминира от няколко големи чуждестранни фирми, а строителните обекти през последните години намаляват, което води до настървена конкуренция сред производителите на материали“, споделя Диана Бояджиева от ръководството на Химатех.

Според нея това е причината българските компании трудно да установяват отношения с изпълнители на строителни обекти и да намират нови клиенти.

„Изложенията са едно от малкото места, където се осъществява реална среща с много заинтересовани клиенти и всеки производител може да представи продуктите си пред публиката. Времето за срещи и презентации е неограничено, а неспиращият поток от хора е важен критерий за успешно представяне на подобен вид изложения“, каза Бояджиева.

По нейни думи, за да оцелее дадена фирма в днешния пазар, е необходимо непрестанно да търси нови контакти и да разширява клиентската си база, защото ако не го прави, ще бъде изхвърлена от въртележката на бизнеса. „Ето защо и ние от Химатех желаем да вземем участие в изложението – за да останем на въртележката и да продължим да се возим“, допълва тя.

Новите продукти в сектора

По време на изложението от 25 до 28 март Химатех ще представят новите си разработки, обслужващи строителния бранш, сред които – епоксиден грунд за влажен или омаслен бетон , саморазливен под на водна основа без разтворители, силиконови каучуци за взимане на точен отпечатък, както и високотемпературни лакове и емайллакове на силиконова основа.

Освен това компанията ще информира клиентите си за съставките, които използва, за новите тенденции в химическата промишлиност, както ще даде и повече данни за определените продукти и услуги