Siemens потвърди позицията си като водещ доставчик на IoT платформи за умни сгради

Най-новото издание на доклада „Зелен квадрант: IoT платформи за интелигентни сгради 2022“, изготвен от независимата анализаторска фирма Verdantix, разглежда 17 IoT платформи. Докладът класира направление Интелигентна инфраструктура на Siemens сред водещите доставчици на IoT технологии, които адресират ключови приоритети за компаниите-собственици на недвижими имоти. Според доклада намаляването на разходите, увеличаване на благосъстоянието на обитателите и декарбонизацията на сградите са най-важните стратегически цели за мениджърите на корпоративни недвижими имоти през следващите три години.

„Щастливи сме, че отново сме признати от Verdantix като лидер в IoT, докато продължаваме да надграждаме нашето портфолио от цифрови решения и услуги за интелигентни сгради“, каза Дейв Хопинг, главен изпълнителен директор Решения и услуги на направление Интелигентна инфраструктура. „Тъй като градовете ни стават все по-сложни, собствениците и операторите на сгради се обръщат към дигитални инструменти, за да увеличат максимално ефективността на своите инвестиции, да изпълнят специфичните за пазара разпоредби и да създадат по-добро изживяване за хората. Чрез интелигентното прилагане на подходящата технология ние се стремим да подкрепим нашите клиенти в постигането на правилните резултати за техния бизнес”, допълни той.

В доклада се отбелязва, че Siemens предлага цялостен набор от IoT решения за интелигентни сгради, с фокус върху енергийният мениджмънт на сгради и активи, услугите на работното място и мониторинга и анализа на пространството. Изследването на Verdantix също така показва, че усъвършенстваните анализи и подобренията в свързаността ще насърчат бъдещото използване на сградни IoT решения. „По-голямата способност за свързване, събиране и анализ на данни чрез IoT платформи ни води отвъд случаите на единична употреба, към всеобхватни цифрови услуги за сгради“, добави Хопинг: „Комбинирайки набори от данни от различни случаи на приложение, можем да постигнем по-голяма прозрачност по отношение на функционирането на сградата и поведението на обитателите, за да изградим стратегии за декарбонизацията, експлоатацията и производителността на сградата, както и за по-голяма ориентираност към обитателите. Дигиталните услуги са ключът към създаването на сгради, които взаимодействат, учат и се адаптират”.