Актикум ООД
„Актикум“ ООД – www.acticum.bg, е българският филиал на „Мекдан Мениджмънт енд мейнтънънс“ ООД – www.mekdan.com, която към днешна дата управлява над 2 000 000 m² офисни, търговси и жилищни имоти на територията на България, Румъния, Унгария, Германия, Хърватия, Сърбия и Израел, и на „Ентек БГ“ ЕООД – www.ntech.bg, водеща брокерска и консултантска компания, с богат опит в продажбата на широка гама недвижими имоти в България.
Компанията е специализирана в консултиране, управление и поддръжка на:
- Офисни сгради и бизнес паркове
- Молове, търговски центрове и търговски паркове
- Логистични центрове
Дългогодишният международен опит и успешното управление на обекти като Търговски център „Централни хали“ и Бизнес център, ул. „Московска“ № 9, гр. София, от момента на тяхното пускане в експлоатация през 2000 г. до сега е доказателство за високия професионализъм и конкурентно качество на услугите, постигнати чрез упоритата работа на екипа от специалисти.
Дружеството осигурява услуги, които по обхват, сложност и качество покриват, съгласно стандартите на Европейския съюз, изискванията за сгради „клас А“ и бизнес сгради – потвърдено и доказано от Представителството на Европейската комисия в България, Британското посолство и много български и чуждестранни клиенти. Ценностите на АКТИКУМ безпогрешно показват приоритетите, които следва фирменото управление, нейната жизненост, ефективност и перспективност. Те са ключови категории, които определят успеха, удовлетвореността от труда и професионалния престиж. И са високо оценени на конкурентния български и международен пазар на управление на имоти от местни и чеждестранни инвеститори и потвърдени от всички собственици, с които работим.
Принципи, на които се основава ценностната система на АКТИКУМ:
- Непрекъсното развитие и иновативност
- Фирмен морал
- Глобално мислене
- Открито и надеждно ръководство
- Честност
- Лидерство
- Партньорство
- Отговорност
- Специфични достойнства
- Ефективно управление
- Консултантски услуги
- по управление и поддръжка
- Изготвяне на ключови решения на най-добри цени
- Политика за управление до датата напускане на обекта в експлоатация
- Определяне на застрахователни нужди
- Изготвяне на предварителен бюджет
- Изготвяне на правилник за вътрешен ред
- Физическо планиране и eлектромеханични системи
- Услуги по оперативно управление и поддръжка
- Управление на обекта от датата на пускането му в експлоатация – обща поддръжка, ремонти и отстраняване на всички технически повреди, хигиенизиране, охрана, малки ремонти, доставка на материали и консумативи, денонощно разположение при всяко повикване.
- Отношения с наематели – редовни срещи с наемателите по процедури, изисквания и наредби, събиране на наеми и такси поддръжка.
- Управление на бюджета – изготвяне на годишен бюджет, контрол и оптимизиране на разходите, предвиждане на капиталните нужди, постигане на максимална стойност на собствеността.
- Отношения с подизпълнители, общински и държавни институции – плащания към подизпълнители, плащане на такси за обществени и комунални услуги, данък сгради, такса смет, управление на застрахователните договори от името на собственика, представляване на собственика на имота пред държавни, общински и частни институции и организации.
Защо да изберете Актикум?
- Креативност – винаги най-добрите решения на най-добри цени
- Опит – над 10 години на българския и повече от 20 – на международния пазар
- Професионализъм – управлението на имоти е низ от безкрайни задачи, детайли и данни, изпълнението, използването и съчетаването на които се превръщат в полза за клиента
- Екип – съставен е от най-добрите експерти в управлението на имоти, които са винаги на разположение на изискванията и нуждите на клиентите си
- Лично отношение – внимание към клиентите и предоставяне на най- подходящите съвети – 24 часа в денонощие, 7 дни в седмицата
- Клиенти – български и чуждестранни държавни и обществени институции и частни фирми
+ 359 2 806 60 20
HQ@acticum.bg
www.acticum.bg