Качеството на продуктите е приоритет за VIVALUX

Антон Томчев, управител Вива ЕООД
Антон Томчев, управител Вива ЕООД

Подзаглавие: Антон Томчев, управител Вива ЕООД

Как се разви пазарът на осветление за нуждите на една офис сграда през последните години и какви са новостите в портфолиото на VIVALUX?
Портфолиото на VIVALUX се развива и оптимизира непрекъснато. И при нас фокусът е върху LED осветлението. През последните години пазарът на LED продукти е твърде динамичен, в кратки срокове излизат много нови видове. Положително е, че новите продукти са все по-разнообразни, актуални и ефективни, с много нови възможности и приложения. Портфолиото ни включва широка гама LED светлинни източници, които намират широко приложение при подмяната на съществуващи лампи с по-високоефективни. Следваме пазарните трендове като развиваме нови видове LED тела за офисни и промишлени сгради.

Кои от продуктите Ви се радват на най-голямо търсене и от какъв тип клиенти?
През последните няколко години целенасочено ориентирахме продуктовото портфолио на VIVALUX към максимално разширяване на гамата светлинни източници, различните видове лампи (крушки). Сега каталогът ни съдържа почти всички видове продукти, които намират приложение в домакинства, офиси, хотели и др. Това ни прави интересен и комплексен доставчик за голяма част от търговските компании – вериги за строителство от DIY пазара, дистрибуторски компании, фасилити сектора по отношение на поддръжката на различните видове сгради. Залагаме на високото качество на продуктите – един от важните компоненти, който ни помага да получим доверие от нашите клиенти.

VIVALUX е все по-популярна и разпознаваема марка в осветлението и присъства активно на пазара за осветление. Кои са основните фактори, които Ви помагат за достигане на подобен резултат?
Винаги съм смятал, че обективната оценка за развитието на една компания и нейното място на пазара се определят от потребителите. В областта на осветлението периодът на доказване обикновено е дълъг. Стремим се да получим доверие и лоялност от нашите клиенти, като вярваме, че това са основни фактори, определящи успеха на един бранд и компания. Считам, че досега сме били последователни. В същото време сме наясно, че днес всичко много бързо се променя и ние също трябва да се променяме с адекватни действия. Стремим се да сме по-различни в предлагането като създаваме стойност и ползи за нашите клиенти. Качеството на предлаганите продукти ще бъде основен приоритет в развитието ни занапред.

Интервюто взе: Александра Колева

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *